Frakt och leverans

Här har vi samlat de vanligaste frågorna och svaren som våra prenumeranter har kring frakten och leveransen av Testagramboxen. Hittar du inte svaret på din fråga så är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig. Vi har även en större sektion av frågor och svar som du gärna får kika in.

Kundtjänst: kontakt@testagram.se

Hur kommer min Testagrambox att levereras?

DHL levererar alla våra boxar runt den 20e varje månad, förutom i juli då vi har sommaruppehåll. Har du frågor om din leverans, kontakta gärna vår kundtjänst så hjälper vi dig.

När får jag min Testagrambox?

Vi aktiverar prenumerationer löpande och skickar aktuell månads box till dig om du registrerar dig samma månad. Vill du att nästkommande Testagrambox blir din första box, kontakta vår kundtjänst. Prenumerationen debiteras sedan löpande i början av varje månad. Månadens Testagrambox kommer fram runt den 20e, förutom i juli, då vi har uppehåll.

Kan jag ändra leveransadress under sommaren eller vid tillfälligt boende på annan ort?

Självklart. Vill du ändra leveransadress loggar du in på ”Min sida”. Detta behöver göras senast sista veckan i månaden för att byta leveransplats för nästkommande box.

Kan jag ändra ombud?

Ja. Kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig.

Jag ser att andra har fått sin box, var är min?

Testagramboxen levereras runt den 20e varje månad, förutom i juli, då vi har sommaruppehåll. Leveranser med DHL tar upp till 6 dagar. Kontakta vår kundtjänst så kan vi hjälpa dig att spåra boxen.

Jag har inte hämtat ut min Testagrambox, vad händer då?

Boxarna ligger hos ditt ombud i 14 dagar och därefter returneras de. SMS-aviseringar och påminnelser skickas till ditt angivna mobilnummer. Boxar som returnerats skickas ut på nytt mot fraktkostnad, 42 kr/box. Vill du veta mer om hur du ska göra för att få boxen skickad på nytt, kontakta vår kundtjänst.