Returer och reklamationer

Vad gör du om en produkt olyckligtvis saknas eller har skadats? Eller om du är missnöjd med något annat kring innehållet? Här får du information om hur du hanterar eventuella reklamationer och returer. Hittar du inte svaret på din fråga så är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig. Vi har även en större sektion av frågor och svar som du gärna får kika in.

Kundtjänst: kontakt@testagram.se

Jag behöver hjälp, vart vänder jag mig?

Det bästa sättet att nå oss är via vår kundtjänst. Där registreras alla våra kundärenden. Vi kan för närvarande inte garantera svar på kommentarer via Instagram eller Facebook. Vi försöker att alltid svara på kommentarer via Facebook, men om du har frågor om din box eller prenumeration behöver vi din mailadress för att kunna söka på ditt ärende i våra system.

Kundtjänst är bemannad vardagar 9-16, vi strävar efter att alltid svara inom 48h. Frågor som kommer in under helger och högtider hanteras närmast efterföljande vardag.

Jag saknar produkter i min box, vad hände?

Det händer att ett varumärke delar upp produkterna i olika smaker, då får du bara en av produkterna. Boxarna packas manuellt och ibland kan det bli en miss. Hör av dig till vår kundtjänst om du saknar en produkt så skickar vi ut en ny till dig. De månader Testagram Flash Sale Box eller andra Temaboxar skickas ut kan antalet produkter variera från standard.

En produkt har gått sönder, vad gör jag?

Boxarna sorteras maskinellt hos DHL och tyvärr händer det att produkter/boxar skadas. Kontakta kundtjänst om du saknar en produkt så skickar vi ut en ny till dig.